Mehiläinen Länsi-Pohjassa haluamme tarjota asiakkaillemme asiantuntevaa, asiakasläheistä ja yksilöllistä palvelua. Haluamme kehittää toimintaamme ja siksi palautteesi on meille tärkeä. Voit kertoa kokemuksista, kehitysideoistasi ja huomioistasi tai ilmoittaa havaitsemasi vaara- tai läheltä piti -tilanteesta omassa tai omaisesi hoidossa.
Huomioithan, että palaute- ja potilasturvallisuuskanavia ei ole tarkoitettu arkaluontoisten henkilö-, terveys- ja sosiaalitietojen kirjaamiseen. Vastaanotetut tiedot käsittelemme Mehiläisen asiakasrekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti.
Palaute tai reklamaatio
Mielipiteesi palvelustamme on arvokas, jotta voimme korjata mahdolliset epäkohdat ja kehittää toimintaamme.
Avaa palaute- ja reklamaatiolomake
Ilmoitus potilasturvallisuuteen liittyvästä haitta- tai läheltä piti -tilanteesta
Mikäli koet, että omassa tai omaisesi hoidossa on tapahtunut tai oli lähellä tapahtua vaaratilanne, anna palaute nimelläsi tai nimettömänä verkkopalvelussamme. Kun jätät yhteystietosi, saat tiedon asian etenemisestä.
Avaa potilasturvallisuuslomake
Potilaslain mukainen muistutus
Mikäli haluat tehdä potilaslain mukaisen muistutuksen terveydenhuollon palveluista vastaavalle johtajalle, löydät toimintaohjeet ja muistutuslomakkeen Hoidon laatu ja turvavallisuus -sivulta. Sivulta löydät myös potilasasiamiehen yhteystiedot, joka neuvoo tarvittaessa muistutuksen teossa.